Tips på Godingar. Bara för att jag inte borde.


Somersby cider. Godaste cidern. För jävla gott!!! Kanske den godaste cidern man kan dricka. Finns tyvärr bara köpa i danmark om jag inte har helt fel nu :(


Bacardi Breezer. För jävla gott igen. Lime är självklart favoriten men de andra är supergoa' de med!


Krämig, god och fet. Blir lätt för mycket men är god att blanda med lättmjölk för att späda ut den feta smaken. Bra grejer alltså!


Min absoluta favorit!!!!!!!!!!!! CULT "LOVE" SHAKER! Finns bara utomlands, danmark i allfall? Energidrink blandad med
cider. Bästa man kan dricka - enligt mig. Vet tillochmed några busungar som drack det på dagen hehe. Massakärlektilldennadricka.
<33333333333333333333333333333333333



Kommentarer
Postat av: viccan

älska baileys :D

2010-03-22 @ 23:22:48
URL: http://alltidviccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0