who the fuck is that bitch.


Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med min nya hårfärg.

Från cendre/brunblondt/giselebündchenhårfärgen till brazil/konjaks-brunt.

+ En mörkare hårfärg ramar in ansiktet på ett helt annat sätt. Innan var min hårfärg väldigt lik min hudfärg. jag är lite mörk i hyn på något sätt. Det blev iallafall en förändring till det bättre.

+ en stor förändring om man frågar mina vänner. tack(L)

+ älskar känslan av att folk som bor runtomkring inte känner igen mig på samma sätt som innnan. känner mig äldre och förbättrad. förändrad liksom. nästan lite anonym.

+ och ja "äckel" raggar fortfarande på mig vilket gillas. måste ha kvar mina äckelfans?

+ man känner sig mindre söt och mer sexig som brunett. blev kallad "jävlar vad hot" av killar som egentligen inte ska gilla mig (: 200-0 till mitt feta ego.

+ snyggare i många kläder/färger.

ursäkta mitt provocerande sätt att skriva. jag vet att ni inte gillar det här men det skiter jag i (((::  jag förstår inte grejen med folk som inte vågar älska sig själva fullt ut. förvirring. sluta hacka på er själva era jävla idioter!!!!!! puss. kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0