want you to take me to a midnight show




+ Okej krisperioden är över. varade några timmar mot kvällen he he. kvällstänkande är lite farligt. jag mår utmärkt och är nöjd med mina prestationer vilket jag har kommit fram till. även fast jag har en del bättringsområden framför mig.

JAG_MÅR_BRA

+ rätt-ätandet och träningen har fuckat ur totalt. så jag bestämde mig för att FUCKA UR!!!!! med eller utan sällskap. så från och med, tja idag, så ska jag träna 7ggr/veckan framåt. därefter kan jag ta det lugnare tempot igen. 3-4ggr/vecka. vill ha resultat snabbt vet ni. impulsarn. låt mig ha mina galna perioder, OK?!

+ har skickat in gammalt arbete runt tolv på en fredagskväll. min undervisare kommer inte alls tycka att jag är störd *host* *blink* ;PpppPPPPppp...

+ jag har djurgårds-aik-matchen att se fram emot. vi ska köpa biljetter på söndag. matchen är nästa söndag. något att se fram emot helt klart.

+ dissa inte mackelimackbilden. den är fräsch och har grovt bröd dessutom, vadå bra?

pusselipusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0