You're heart is simply stupid. melancholy hill.


Lyssnar på kall musik. Känner mig känslolös. Vill inte känna något idag. Regn. Grått. Fint. jag gillar dystert.

Gårdagen bestod av: cigaretter, fyra x-ciders som jag blev jävligt dragenpå + någon vodkajuicedrink (tur att ingen märkte), massa skitsnack,  sanna, kricko, fia, vanja, som sov hos mig. militärgrön jacka, tunna strumpbyxor, grå klänning från urban outfitters, zebrasjal, vit tunn cardigan. fyllepromenad med niklas i luren. honom kan man lite på. massa hopp. jag var jävligt dragen som skrivet. då mitt cigarettbehov är som värst.

när kommer någon komma och rädda mig från mig själv ikväll? helvete jag tror det kommer någon :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0