I wanna let go you know, you know. you don't. time kill hearts.


Ingen jävla misslyckad jävligt framtvingat engelsk text här inte. Inte nu.

Jag har en kris.

Seriös kris

"The time is now", killers? Det är nu det är vår. Nu jag ska vara lycklig och "leva". Som förra året? Allt jag tjatat om hela vintern som man faktist lyckades överleva. Kallaste vintern i min historia dvs mitt liv. Vad har jag lyckas åstadkomma med tiden?

Snart har jag gått ett år på min nya skola. Lite som ett nytt liv. Vill jag byta? Ja och nej. Är jag nöjd? Faktist inte. Jag vet inte. Varför? 1. fula brudar. ingen sammanhållning för min del. ja, jag har jävla svårt för muppar ursäkta de drabbade. splittrat. förstört. det enda hoppet julia försvann och nu får man acceptera resterande getto/söder/tönt-brudar 2. ingen diciplin, arbetsro eller vad man nu söker. lättförtjänta betyg. vet inte om jag gillar. 3. ingen verkar uppskatta mitt genomsköna jag (w t f!! jag vet mitt groteska egenkära jag närvarande.) och ser mig som något sexigt.        jag är förvirrad. gillar jag det? varför blir jag aldrig nöjd?


Så vad fan har jag åstadkommit egentligen? Inte ett jävla skit. Vad ska man åstadkomma vi den här tiden? Det känns verkligen inte som jag har gjort ett skit. Levt i det förflutna är vad jag har gjort. Hur har allting lyckats bli så här? Fel. jag har typ förstört allt. hamnat i fel jävla klass dessutom tror jag. nej jag vet inte. jag är inte missnöjd helt, men en jävla bit ifrån nöjd. i början av höstterminen var jag just det. nöjd. hade många möjligheter och massa bra framför mig. sedan försvann allt, snabbare än det kom. borta.


blir livet bättre när man fyllt arton? cigaretter, mer sprit? minnesluckor? fler ligg? jag vill bara komma bort. flytta. börja om. allt.




mer kladd..

thekillersärfanimigdetfinastesomfinnsänsålänge.

I just want to show you what I know
And catch you when the current lets you go
Or should I just get along with myself

I never did get along with everybody else
I've been trying hard to do what's right
But you know I could stay here all night
And watch the clouds fall from the sky

This river is wild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0