i do not panic


1. söt tjej i min bekantskapskrets, v:s kompis, dricker sig redlös, däckar och blir våldtagen hos en fet fest hos l. mariopol direkt efter. vad är det för sjuk jävel som hittar en däckad människa och sedan våldtar henne :O folk mår inte bra. man är ju förfan på dödsgränsen om man har däckat :O först däckning på grund av alkoholförgiftning sedan lägger fan organen av = död. tur att hon klarade sig. MAN SKA HJÄLPA DÄCKADE MÄNNISKOR INTE VÅLDTA DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur fan får man i sig fjorton shots om man får fråga?

2. en tjej sägs ha blivit våldtagen och tagit självmord typ exakt där jag bor. våldtagen till döds? eller bara självmord? ganska oklart, inte ens media vet om det här. hon är iallafall död och det är en fucking tragedi. sanningen är väl att hon kanske inte var den populäraste tjejen. bara jag som bryr mig om händelsen typ. och ja det kunde vart vilken jävla sjuttonårig som helst.

Hur jävla trygg känner man sig på en tiogradig skala? jag har liksom inte ens gått ut idag. tycker det är läskigt att gå typ tre meter utanför huset ifall det skulle stå någon där eller något. jag överdriver. faktist. skulle dock inte kännas rätt att gå ut och låtsas som ingenting. eller jag vet fan inte. FML! hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0